.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
درخواست ورزشی از وزیر ورزش ؛
آقای وزیر ،گرگان را فراموش نکنید !
انتظار است فرزند گرگان زمین با نگاه خاص به سرزمین مادری خود همچون دیگر وزرای دولت فعلی و دولت های گذشته، سبب ساز مساعدت ویژه به...
آقای وزیر ،گرگان را فراموش نکنید !

دکتر محمد عباسی اولین وزیر ورزش و جوانان و نماینده سابق گرگان و آق قلا در مجلس، امروز برای افتتاح پنجمین جشنواره فرهنگ اقوام ایران زمین در گرگان حضور می یابد.

محمد عباسی هر چند پیش از حضور در مجلس، در قامت یک اصولگرا فعالیت سیاسی داشته و نیز هفته نامه شمال، که وی صاحب امتیازی و مدیرمسئولیش را برعهده داشت در سال های حضور اصلاح طلبان در راس قدرت، تمام قد انعکاس دهنده خط مشی سیاسی اصولگرایانه وی و همفکرانش در استان های شمالی بود، لیکن او مطرح شدنش در سیاست کشور را باید بیش از پیش مدیون رای مردم گرگان و آق قلا باشد که با انتخاب وی و {سید سبحان حسینی} در انتخابات مجلس هفتم زمینه حضور او را در مجلس و به تبع آن فعالیت در نهادی با گستره ملی و دیده شدن بیشتر را فراهم کردند.

دکتر عباسی که در میانه فعالیت به عنوان نماینده گرگان، از سوی رئیس جمهور به عنوان وزیر تعاون معرفی و با رای تایید نمایندگان به وزارت او کرسی نمایندگی گرگان و آق قلا را رها و از بهارستان راهی خیابان بزرگمهر و وزارت تعاون شد، بنا به شیوه مرسوم سفرهای رئیس جمهور که یک وزیر را با اختیار تام به جهت اتخاذ تصمیمات و ... به نمایندگی از خود در خلال سفر در یک شهرستان مستقر میکرد، با هماهنگی انجام شده به عنوان نماینده تام الاختیار هیئت وزیران در گرگان حضور یافت تا شاید با اختیارات تفویض شده به او، چرخ های توسعه در دیار مستعد گرگان بیش از پیش به حرکت در آید.

در این بین معرفی محمد عباسی پس از شش سال فعالیت به عنوان وزیر تعاون به عنوان اولین وزیر وزارتخانه تازه تاسیس و البته مهم ورزش و جوانان، مطمئنا" سبب شادمانی گرگانیانی که حتی از لحاظ سیاسی همفکر او نیستند نیز شده، زیرا حتی گوشه چشم مثبت وزیر با اختیارات متعددش میتواند سبب تحول در ورزش گرگان و استان شود.

البته بنا بر خبر منتشره در 
شمال نیوز، در دیدار 22 شهریور رمضان شجاعی نماینده مردم ساری و میاندرود با دکتر عباسی وزیر ورزش و جوانان، دستور مساعد جهت کمک 400 میلیون تومانی به تیم فوتبال دسته یکی صنعت ساری، مساعدت 50 میلیون تومانی به فوتسال راه ساری، کمک به تیم دسته دومی میاندرود، استقرار نمایندگی ادارات تربیت بدنی در دودانگه و چهاردانگه، و ... از وزیر گرگانی اخذ شده است و از این رو انتظار است فرزند شاهکوه گرگان زمین با نگاه خاص به سرزمین مادری خود همچون دیگر وزرای دولت فعلی و دولت های گذشته، سبب ساز مساعدت ویژه به فوتبال و فوتسال و والیبال و بسکتبال و ... گرگان، والیبال آق قلا، آغاز عملیات عمرانی پروژه های بزرگ ورزشی اعم از دهکده المپیک ناهارخوران که زخم کلنگ بی اثر سه رئیس سازمان تربیت بدنی کشور را شاهد بود، و نیز برطرف کردن نیاز ورزشی دیگر نقاط استان هم شده و خاطره ای خوب از عملکرد وزیر گرگانی در ذهن مردم این دیار نقش ببندد.

گفتنی است تیم های ورزشی گرگان و دشت علیرغم بهره از استعدادهای انسانی ویژه به علت عدم استقرار صنایع بزرگ در منطقه، همواره از مشکلات مالی رنج می برند.

لازم به ذکر است دکتر محمد عباسی پیش از این با حمایت و همراهی ویژه چهره های گرگانی فدراسیون کبدی همچون محمدرضا مقصودلو رئیس فدراسیون، اسدالله کبیر مدیر فنی تیم های ملی کبدی، دبیر اسبق فدراسیون بسکتبال ایران و سرمربی فعلی تیم بسکتبال شهرداری گرگان، و ... توانسته بود مسئولیت نایب رئیسی فدراسیون جهانی کبدی را از آن خود کند.

پی نوشت: امیدواریم فردا خبرهای خوبی از سفر آقای وزیر به گرگان بشنویم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 6 مهر 1390
البته بهتر است بگوئیم آقای وزیر گلستان را فراموش نکنید. چرا می خواهید نگاه های بخشی را در استان گلستان رواج دهید. آقای عباسی نماینده مردم آق قلا نیز بوده و با رای این مردم به مجلس راه پیدا کرد.(شمال نیوز درج کن)
Javad 6 مهر 1390
حالا تا ديدن يه وزير يه كمكي به ٢ تا تيم بدبخت كه بازيكناش مدت هاست حقوق نگرفتن كرد، فرياد ما هم ميخوايم
ما هم ميخوايم شون بلند شد!
سعید 6 مهر 1390
دوستی کامنت گذاشته و نوشته : " حالا تا ديدن يه وزير يه كمكي به ٢ تا تيم بدبخت كه بازيكناش مدت هاست حقوق نگرفتن كرد، فرياد ما هم ميخوايم
ما هم ميخوايم شون بلند شد! "

انگار شما ناراحتید که بقیه هم از وزیر درخواست کمک کردن!!! فقط باید به شما برسند. ؟
از این تیم های بدهکار تو گلستان هم زیاده.
محمدی 6 مهر 1390
نظرات رو که میخوانیم متوجه میشیم که بعضی ها عادت کردن همش توی فضا سیر کنن. یکی نوشته آقای عباسی نماینده آق قلا هم بوده و چرا نویسنده ننوشته که باید به آق قلا هم کمک بشه.

کمی دقت!!! نویسنده اسم والیبال آق قلا رو هم نوشته.

اول کامل متن رو بخونید بعد متهم کنید. با تشکر از نویسنده

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.149 seconds.